יום שבת, 17 במאי 2008

עירום אלימות ועישון בהצגות

הלכתי עם אישתי להצגה,
הייתה הזדמנות - חמותי התארחה אצלנו והסכימה לשמור על הילדים.

חיפשנו בעיתון לאן אפשר ללכת ובחרנו בהצגה, בכוונה איני מציין את שמה כיוון שאני רוצה להעביר ביקורת אבל אני חושב שמדובר על בעייה כללית ולא יחודית להצגה הזו.

שני דברים הציקו לנו בהצגה - עישון ועירום.
במשך ההצגה, שנערכה באולם די קטן היו גם סצנות שכללו עירום ואלימות וגם עושנו על הבמה להערכתי בין 10 ל- 20 סיגריות.

אני יודע - יש חופש אומנותי וכו' וכו' - אין לי בעיה עם זה שלשחקן לא איכפת להציג את ישבנו ברבים ואולי לפעמים מידה מסויימת של אלימות נחוצה בשביל להעביר מסר.

לגבי עישון המצב קצת יותר בעייתי, מה שאני הייתי מעדיף זה שעישון במהלך הצגה יהיה אסור בחוק, לצערי זה לא המצב. כיוון שכך הייתי מצפה שתהיה אזהרה ברורה ומפורשת בפרסומים של הצגות שמעשנים בהן על מנת לאפשר לאנשים כמוני שלא אובהים לנשום רעל - אפילו לא בשם האומנות או למי שרגיש לעירום או אלימות לדעת שעדיף להם להדיר את רגליהם מההצגות הללו.

בתיקווה שאיזה במאי, תסריטאי, או ח"כ יקרא ויקח לתשומת ליבו.

תגובה 1:

Anat Aderet אמר/ה...

מזדהה עם מה שכתבת אייל,
כל טוב,
ענת

Clicky Web Analytics