יום שני, 12 במאי 2008

אין רחוב יצחק רבין בתל אביב

טוב, אני מניח שלרובכם זה לא מגיע כהפתעה גדולה, מעשה שהיה כך היה:
בכל פעם שאני נתקל במפגע ברחוב אני מקפיד לדווח למוקד העירוני הרלוונטי,
בדרך כלל מדובר על תקלות ברמזורים והיום לא היה שונה.

דרך השלום ממזרח למערב בפניה שמאלה לרחוב יצחק רבין רמזור אדום מקולקל.
אז התקשרתי למוקד גבעתיים (שכבר נמצא בספר טלפונים של הנוקייה שלי)
ענו די מהר וגם מהר מאוד אמרו לי שזה איזור באחריות עיריית תל אביב,
שאלתי אם זה 106 ואמרו לי שכן, חייגתי וקיבלתי כמובן את מוקד בני ברק (תודה אורנג'),
שאלתי מה הטלפון של המוקד של ת"א וקיבלתי גם אותו חייגתי (ומסתבר בדיעבד שגם הוא כבר בתוך הנוקייה), הפעם נאלצתי לשמוע כמה וכמה פעמים עד כמה השיחה שלי חשובה להם וכמה הם מתאמצים לענות לי, מרוב מאמץ בסוף הם גם הצליחו - המוקדן שהיה הרבה פחות סובלן מהשניים הקודמים כנראה לא הצליח להבין על איזה מקום אני מדבר והתעקש להסביר לי שאין רחוב יצחק רבין בת"א ולהשלמת השכלתי הוסיף והדגיש שיש כיכר רבין אבל אין רחוב רבין ולכן זה לא באחריותו ושכדאי שאתקשר למוקד גבעתיים.
אחרי שניסיתי להסביר שוב על היכן מדובר והסברתי גם שהמוקד של גבעתיים שלח אותו אלי די התייאשתי ואמרתי לו שאם זה המצב כנראה שהרמזור יצטרך להשאר כבוי ונפרדנו כידידים - בערך.

אבל כמודיע תקלות סדרתי לא באמת יכולתי להניח לזה והתקשרתי שוב למוקד גבעתיים - רק כדי לוודא שוב - והוא אכן חזר על טענתו שזה שייך לת"א. כשהארתי את עייניו לעובדה שאין רחוב יצחק רבין בתל אביב הוא השמיע כמה קולות יאוש לגבי המוקד של תל אביב והבטיח שהוא כבר ייצור איתם קשר ויסדיר את העניין.

מוסר השכל -
1) טוב שיש מוקדי שירות עירוניים
2) היה עוד יותר טוב אם לא היית צריך לדעת באיזו עיר אתה בדיוק נמצא
3) אין רחוב יצחק רבין בתל-אביב.

וצחוק בצד - לא היה באמת יותר הגיוני אם חיוג ל 106 היה מביא למוקד משותף לכל גוש דן שהיה מקבל את הקריאות ומנתב אותן למי שאמור לטפל בהן ? (קונספירציה של חברות הטלפון - אולי...)

אין תגובות:

Clicky Web Analytics